Communicatie & PR Toolkit

Hieronder een link naar een handige toolkit van de gemeente Weert. Een Communicatie Toolkit vol tips, checklists, voorbeelden en de juiste kennis om communicatiemiddelen en communicatieplannen te ontwikkelen

Niet alleen een gemeente maar iedereen kan hiermee z'n voordeel doen. Kijken!

Communicatie & PR Toolkit

Aanplakzuilen

Zoals u misschien al gezien heeft staan sedert enkele dagen bij Albert Heijn (foto) en bij de ingang van sportcomplex Mergelakker door de gemeente geplaatste aanplakzuilen.

Elsloo aanplakzuil 28.05.2016

Ze zijn van kunststof en staan zo'n 50 cm in de grond, dus ze zullen redelijk hufterproof zijn.

Het doel is plaatselijke organisaties een -gratis- reclamemogelijkheid voor hun evenement te geven op een plek waar veel publiek komt.
Uiteraard doen de meesten dat ook via facebook, website, Wegwijzer etc. maar extra aandacht op deze manier heeft zijn waarde bewezen.
Dus de intentie van de gemeente is prima.
Daarom staat op de bovenrand duidelijk vermeld dat plakken alleen toegestaan is voor NIET COMMERCI√čLE activiteiten...
Maar we hoeven u niet te vertellen dat er ALLEEN maar grote posters van discotheken, Monte Verde etc op hangen.

Volgens een buurtbewoner is dit al de 2e lichting die geplakt wordt in die paar dagen dat het ding er staat.
En dat zal ook zo blijven doorgaan. Plaatselijke verenigingen kunnen hierdoor hooguit 2 dagen reclame maken voor hun evenement.
Enige remedie tegen deze professionele plakploegen: waarschuwingsbrieven door gemeente aan organiserende bedrijven en blijven verwijderen!

Interview LOS met Dorpsplatform Elsloo

In 2016 had Peter Gulikers van Lokale Omroep Stein een interview met Seddik Ghoule (voorzitter) en Guus Peters van de werkgroepen Cultuur & Recreatie en Jong Tot Oud.

  • 1
  • 2

Het samen zelf doen! Meer weten?